Beauty&makeup products,mars!

Bild
Beauty &Make up produkts in mars. Hi! Whats Up with all Friends? I'ts mars a new month allready. I have been busy planing work😅😉..but I'm feeling good. I am Happy to tell you about it. I started with my Hair& Derma spa oil Facerutine.Luckely I bought glossy makeup. I had Green Tea,brunch with fruit,walnut and ryebred. Got more Spatime, have moisterising Bodyscrub&butter done🌺☺️
Hello! Whats up, how do you do all friends? Hoppas att alla har en trevlig sommar! Här har det varit gott väder med flera soliga dagar främst i juni-juli. Idag är det måndag den 23 juli,det har blivit lite  svalare men är ändå härligt väder. Jag har tränat, tagit promenader, ätit mera körsbär och fil, turkisk yoghurt, musli, melon,nektariner. På kvällen brukar jag koppla av med en kopp gott Ört-te, just nu med Pepparmint samt häller ofta upp vatten eller apelsinjuice till maten. Så genom rätt träning och bra kost b la med ekologisk frukt och grönt + fler vitaminer till frukost; har jag nu fått tillbaks min motivation och ork. Äntligen har jag fåt tid till planering; hunnit med lite mera arbete. Vi har haft det Nice med extra härlig hud/ hårvård, badat och träffat vänner.I sommar har min man Luke o jag även haft tid att Chilla på landet samt blivit bjudna på goda middagar. You name it. Mvh Leiah Helene








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen