Beauty&makeup products,mars!

Bild
Beauty &Make up produkts in mars. Hi! Whats Up with all Friends? I'ts mars a new month allready. I have been busy planing work😅😉..but I'm feeling good. I am Happy to tell you about it. I started with my Hair& Derma spa oil Facerutine.Luckely I bought glossy makeup. I had Green Tea,brunch with fruit,walnut and ryebred. Got more Spatime, have moisterising Bodyscrub&butter done🌺☺️
Hello! Nice weekend friends? Det är oktober och har hunnit bli höst. Jag har gjort flera utflykter. Det har varit Mkt blåsigt och  mera regn. En dag åkte Luke o jag iväg..tog en liten roadtrip. Sen gick vi på promenad i skogen. En Söndag i september kikade nämligen solen fram.Vi såg en flugsvamp och tratt-kantareller men tog inga svampar med oss hem😎😄. Kram







Häng med! Nu gör vi en återblick till sommaren 2018 havet och Bohuslän!
En Större Segelbåt var på besök  i Hamnen.






Längst ned ser ni några av produkterna som jag använt b la en  hårlotion med naturliga essenser som bipollenextrakt för fin volym. Rekommenderar Derma Spa Goodness från Dove: Är en Moisterising& Cell development Bodyoil. Denna produkt har jag använt mest i ansiktet. Är mjukgörande, har en återuppbyggande effekt samt doftar blommor och vanilj.
Smögen 

För övrigt blev det mera resor till stugan på landet. Promenader och Musik-kvällar vid havet. Haft middagar samt fina möten med vänner och släktingar. Delar några annonser med Design. Dessa är till för att Inspirera er mina vänner. Reklam: affiliate annonserna ligger i vänster kolummn. Mvh Leiah Helene S






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen